Only heaven loves you now.

Ondag, vilken häärlig morgon..

Vaknade med ett slag i huvudet av en bok, var väldigt upp piggande får jag väl säga ..
Tur det att hela morgonen har gått när jag egetligen skulle tillbringa den till att plugga till ett prov jag har imorgon, men det gick ju som de gick..
Men nog om de o mer om annat,
Har beställt hem en burk med tabletter för hår, hud och naglar.. bara för en "rolig grej" Försöker få mitt hår till att växa fortare och gör närstan allt som står i min makt för att få de möjligt, så då är de inte konstigt att även jag faller tillbaka till tabletter som sägs göra en nytta får väl se vad som stämmer..
Jag ser fram emot resultat iaf.

För övrigt händer det inte så mycket i min lilla värld, mer än att stegen mot vintern blir större.
kan inte låta bli att längta.
men först är det Halloween och ett skönt lov att se fram emot, får se hur våra planer blir där.
man ska ju inte ha allt för höga planer, vem vill bli besviken liksom ..

http://www.youtube.com/watch?v=Ca31h28UVzQ&feature=related

Denna låten är verkligen så underbart bra, har suttit här och lyssnat på den om och om igen.
Känns lite som att de ligger lite sanning bakom den, om man läser texten sitter man o nickar med huvudet som en såkallad idiot, för att de stämmer verkligen.

no one's gonna love you when you're old
Thats what they told you better stay young baby
No one's gonna care when you are gone
So if you're done you better die young baby

De gäller alltså att bli omtyckt när man är ung, för annars har man inget att leva efter när man blir äldre, men samtidigt vem bryr sig om framtiden när livet bara börjat.
Allt hänger inte på det som kommer utan man får på något sätt börja där man är och leva efter det och sakta jobba sig uppåt för att då planera inför sin framtid.
Man kan inte planera hur man vill leva om 20 år, men däremot kan man påverka det genom att följa sina drömmar och även ta konsenkvenserna av det man påbörjat.
Men se aldrig det som ett hinder utan mer som en motgång som ska besegras och när du så smått känner att du gjort det är du även redo för nästa steg som livet tar dig till.

Over and out / Emily

                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0