You are my poison

Fredag, happy time?

Nej idag känns det inte så, känner mig allmän död för en stund och vill bara krypa ner i sängen och ta täcket över huvudet och försvinna för en tid, vill stänga av min mobil ifrån alla sms och få datorn till att sluta fungera så jag inte känner mig tvingad till att sitta här och spendera hundra tals timmar som egentligen är dyrbara i ens liv och som kan spenderas på annat sätt.
Nej, idag får bli en chill dag där jag på något sätt återhämtar mig ifrån den vardagliga stressen och långa dagar.
Ska ha läst klart en bok vid namn "pengar" till på torsdag, känner även lite panik över det eftersom jag inte börjat läsa på första sidan ens.
böcker är verkligen inte min grej och till att börja med att bli tvingad till och läsa en sådan skit bok gör ju inte att intresset växer precis, men jag överlever .. det gör man ju alltid ..

Jag har även kommit på att jag blir sjukt irreterad på flugor, aahr finns det något mer irreterande i denna värld?
dom sätter sig på en och surrar en i örat varit nära på att få ett damp utbrott när den för 4e gången satte sig på min hand, precis som om den inte fattade piken första gången jag på liv o död ryste bort den.
men vilken rolig fredag jag verkar ha, när det ända jag kan skriva om är denna fluga som håller på och ge mig gallfeber..
skärpning!

Jag måste bara upplysa om att falska förhoppningar känns bra tills man kommer på att man hoppas i onödan, jag menar vi alla upplever glada stunder i våra liv när man känner att allt börjar gå uppåt och inget kan gå fel,
och så vips på ett ögonblick så har allt förändrats och man har ingenting mer att se framemot utan bara de man såg fram emot för stunden blir bara ett minne blott.
Varför måste det vara så att allt har något negativit med sig?
är det på ett sätt att markera att man ska dra lärdom av sina misstag och sedan lära sig något utav det man blivit besviken av.
men på samma sätt känns det lite korkat, för vem vill lära sig något av allt man gör.. ibland vill man bara vara utan att tänka på för och nackdelar, riight?

mörkret faller över lilla trelleborg, och jag känner att den här ensamheten borde räcka nu, jag bestämde mig för att ha en skön hemmakväll och umgås lite med min mamma och bara ha det chill, men nu är jag grymt uttråkad och vill inget hellre än att leva livet och bli så grymt trött att jag sover bort halva lördagen och vaknar och gör mig iordning för partaj igen, varför är det så lätt att vara efterklok ?
Jahaja, få väl sitta här och vänta in 12slaget då är det iaf ny dag och nya tag, får se vart lördagen tar mig denna gång

over and out // Emily
 

 
                                          


Can you tell me that I'm wrong
dont keep your broken heart to long
deep inside your growing strong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0