AngelEyes

Denna kväll har jag tillbringat framför tvn, ser på filmen 27 dresses...
Vet inte riktigt vad jag tycker om den filmen men den duger denna kvällen !

Har även suttit och tittat på massa bloggar här på nätet och tanken slog mig, oj vad poppis det har blivit med att skaffa sig en blogg och ta en massa foton på vad man har på sig och sedan skriva ut var man köpt det, är de bara jag eller är inte det totalt ointressant?
Folkt dissar och hissar från höger till vänster och skriver illa om varandra i deras bloggar som hämd för att en började, jag menar finns det inget bättre att göra?
jag trodde hela grejen med bloggandet var att man skulle göra sin blogg personlig och ta tillfället att bevisa ens intressen, om man nu gillar mode så visst blogga på, men hela grejen med att hissa och dissa och skriva ut vart kläderna är köpta det har jag svårt för att förstå mig på.
Jag kan bara skriva för mig själv men jag har då inget intresse av att läsa flera rader i någons blogg om kläderna dom hade på sig idag och var dom är köpta..
Men det finns ett antal bra och intressanta bloggar med, gillar att läsa andras funderingar och planer för framtiden för mig är det nämligen viktigt med sånt.
Tycker vi alla ska ha tid över till att ägna åt oss själva och då menar jag inte att lägga en ansiktsmask i ansiktet eller doppa fötterna i fotbad utan att fundera och använda vår hjärna och komma på vad man vill med sitt liv.
Det är inte alltid lätt att hitta sig själv och hela ungdomen är en kamp på att finna sig själv och försöka lista ut vem man är och vad man vill.
men det är samtidigt alltid lätt att uttrycka sig på det sättet men har vi verkligen försökt att lista ut vem vi är och när vi trivs med oss själva.

från det ena till det andra, skola på måndag!
eller ska man kalla det för skola?, blir mer att fixa slutbetygen så man blir nöjd läser lite tilläggs kurser som jag kan behöva när jag läser vidare sen känns skönt att ha något att göra eftersom jag totalt lämnar vården nu framöver i framtiden.
men ja, komvux..
få se hur det går ska börja med körkortet med så det blir en del på samma gång men lika bra så man har gjort det.

Blir väldigt mycket träning med för min del nu i höst, reda måndag, se där!

förövrigt så är det massa med malmöfestivalen nu och jag är redan trött på den var där i går (fredag) vi var några tjejer sedan blev det bestämt att vi skulle dra vidare till Hässleholm för att min ena vänn skulle träffa andra vänner där på en klubb.
så de blev så, men när vi sedan skulle tillbaka till Trelleborg så missade vi de sista tåget så vi fick vänta på stationen till morgon tåget kom 06:42 ( visst är sånt underbart) men vi gjorde det bästa av situationen och tacka gud för att man kunde vara innomhus iaf annars skulle vi fruset till is för det är verkligen inte varmt på kvällarna längre...
såkom hem klockan 8:30 imorse trött och sliten men hade dock haft det väldigt trevligt iallafall en del av kvällen/natten..

Haft så otroligt ont i huvudet idag tror det blir att sova tidigt eller ja, tidigare än vanligt blir nog att hälsa på min syster imorgon ock hälsa på lilla solstrålen Linneá så man kan få känna lite kärlek ..

Kvällen avslutas med en mysig låt som passar bra när allt går emot och vi endast har kudden som tröst att hålla fast vid..
Enjoy


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg ❤

svar: tack så mycket för din kommentar! :D alltid roligt med lyckande förhållande! och kul att du tycker bloggen va fin :)



puss! <3

2009-08-16 @ 01:15:40
URL: http://parisia.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag åller med dig fullt ut angående "dagens blogg", har du någon bra blogg att rekomendera?

skönt med träning snar å sorry för dedär i fredas.

2009-08-16 @ 14:15:30
URL: http://thnielsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0