Välkommen till världen underbara unge!

Ja, så var det äntligen dags.

Min underbara syster har fött en underbar flicka till världen vid namn Linneá.
Jag kan inte beskriva känslan av att besöka henne och hennes make på BB i Ystad idag och sedan bara få syn på Linnea, så liten så underbar.
Nej, det var mäktigt...
Hoppas bara de kan få komma hem snart så man kan besöka och gosa med lilla flickan.

När du blir stor så ska jag visa dig allt som finns att visa, jag ska vara där vid din sida när världen inte är rättvis eller tuff.
Jag har alltid en axel som du kan få gråta ut på när de behövs!
jag kommer alltid ta hand om dig lilla flicka, mosters lilla flicka .. denna underbara flicka som jag är så stolt över redan fastän du bara är nyfödd.


Livet har så mycket att ge, och allt kan förändras på bara några sekunder.
jag har varit med om många olyckor som kunde få mig att vara på en annan plats, men jag överlevde de alla och andas samma luft som ni andas fortfarande.
jag är inte rädd för döden absolut inte, men jag tror inte att det är ens tur att gå bort när man bara har börjat leva.
det finns så mycket kvar som jag inte upptäckt eller varit med om.
Att fått sitt hjärta brista en gång är inget jämfört vad livet för en, man kan aldrig vara säker och man ska aldrig vara det.
men när man möter en motgång eller får sitt hjärta krossat ska man inte se det som att livet inte har mer att ge, man går miste mycket tid bara genom att få dom tankarna flöda, ta vara på tiden och tänk positivt.. (vilket oftast är så lätt att säga) men alla har vi varit där, vi har alla haft motgångar och vi vet alla att de tar inte slut förän det är menat att vi levt vårt liv.
Så varför då hänga upp oss för mycket när vi möts av våra första motgångar, låt dom istället göra dig starkare.

Mitt hjärta har blivit krossat en del gånger men dock inte bara av killar jag haft, det har egentligen inte gjort mig någon skada alls.
Jag har bara blivit starkare efter ett skit förhållande som jag har haft och tänkt att jag förtjänar så mycket bättre än det !
men när ens förälder krossat ens hjärta en gång så är det så mycket svårare att växa upp på rätt sätt och bli stark utav det när man vet att man behöver båda sina föräldrar för att känna sig trygg och säker.
Jag vet inte varför jag tänker på det så mycket, men det finns i mitt bakhuvud hela tiden, precis som om jag inte kan gå vidare utan att ha bekräftelse och ett godkännande.

Smärta smärta smärta, men vem behöver det nu ?
jag orkar inte ens ta tag i det och då känns det som att jag tar den krossade biten ifrån mitt hjärta och slänger undan till någon som kan behöva den mer.
men jag vet även att jag kan förstöra mycket genom att känna såhär, jag kräver så mycket kärlek jag vill känna kärlek hela tiden och bara att någon ska vara beroende av mig och verkligen älska mig så det syns och hörs.
men det är så svårt, ingen som förstår och då är det meningslöst att skriva ner de ..

nej, dags för att se paris hilton BFF 2 , suck att man ska behöva bli beroende av det patetiska programmet, men om någon mer är intresserad så kan man se 2a delen på www.mtv.com

Förövrigt en sista lite kommentar Kent med bergo dalvana är ett måste i muskvärlden, har lyssnat på den hela kvällen och den får mig att drömma mig bort med en underbar man.. ;) saknar honom rejält ska ni veta !

enjoy pussis <3



                                                                   


Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan. taack så mycket för det. det ska nog gå jätte bra ska du se, och innan jag vet ordet av det har jag mitt körkort (a)..

2009-08-06 @ 10:44:12
URL: http://dumdum.blogg.se/
Postat av: Robin

Grattis till nybliven moster(Y) Hon kommer säkert lära sig mkt från dig, och vem bättre att lära sig av än... Emily!!!

2009-08-13 @ 00:09:26
Postat av: Emmsi

Visst är det härligt att vara moster?

2009-08-21 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0