With or without you



Lilla Linnea, (prinsessan)


Sitter här denna kväll och försöker koppla av lite, varit en väldigt händelserik dag måste jag säga.
är mest trött nu men som vanligt räcker inte det för att man ska kunna somna.. typiskt...

Det är såhär nu att jag börjar plugga igen, snart väldigt snart.. redan på tisdag faktiskt, suck..
men inte så många kurser 4 rättare sagt, så förhoppningsvis behöver jag inte ägna så mycket tid åt skoltid, även om jag ger gärnet nu och får bra betyg!
ska börja med träningen med! sådså, slutet på augusti eller september börjar jag och då ska det bli allvar med det.
sedan nästa termin efter jul börjar jag intensivt med körkortet, så det ska nog bli människa av mig med en vacker dag ska ni se! ..

sen får vi se hur det går med mina planer som jornalist.. man ska ju följa sina drömmar har jag alltid hört, men jag har ännu inte riktigt bestämt mig, vi får se helt enkelt!
Lite planer på USA med till sommaren, Ganska stora planer om man säger så.. men det blir mer snack om det när de blir aktuellt ...

Funderar lite på om man skulle se en film denna kväll, vet inte vilken bara.. några tips?

var ju planer på att man skulle lagt sig i tid denna veckan och försöka komma upp tidigt, men har istället blivit sena kvällar och tvinga sig upp tidigt för att väcka sig med promenader och äcklig fullkorns gröt, inget vidare..
men vad gör man inte för att få upp självkänslan lite. kräver hårt arbete.. ska bli skönt o träna gym! så man kan slänga ut lite ilska och må bra sedan för att man gör något åt sin vikt, var på tiden så jag är stolt..

nej godnatt med er ! att slösa dessa sista timmarna på datorn är egentligen inte värt det! men skönt ändå med lite sällskap och att man iaf har någon att prata med där annars vet jag inte vad jag hade gjort..
 
enjoy .. Puss

Kommentarer
Postat av: Robin

Låter riktigt skönt med Usa, tycker du ska ditt.Får hoppas att jag e en av dem som ger dig bra sällskap då denna kväll:)

2009-08-13 @ 00:37:24
Postat av: Emmsi

Så söt bild!

2009-08-21 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0