So happy i could die!

Idag kommer jag få ett samtal ifrån NORGE! :D
Oooh, jag är så fett nervös ska ni veta!
Måste göra gott intryck måste värma upp min röst så jag inte låter som en liten pojke som kommit i målbrottet.

Sitter och kollar på mitt sommarschema jag fått från mitt jobb, oj och fy jag kan redan nu säga att det kommer inte bli någon fritid för mig i sommar!
ska svänga in om norge med och hälsa på och träffa Ashly :D, blir väldigt trevligt!

Känns som att jag kommer spendera lite tid i Sverige nästa år, har jag tur får jag ta mig hem på jul/nyår man får ju 3 veckors betald semester så gäller att använda dom väl!
Och resan dit ska vi inte snacka om!, jag ska sitta i en buss, För jag har bestämt mig att det blir lättast så !? jag villinte klydda med flyg, tycker inte om flyg och att flyga ensam borde vara ens värsta mardröm så nej, buss får de bli från Malmö, och vet ni den tar 7,5 timme :O jag kommer få mossiga fötter och bli uttråkad som sören rent.
men nej, jag klarar det! jag klarar allt !

Har förövrigt planerat mitt liv 2år framåt med eller ja 3 blir det kanske, suck nu väntar man bara på att det ska hänsa något, man kanske kan låna en framtidsfjärkontroll och spola fram tiden lite? de hade varit perfekt!

underbart väder är det med, har haft så mycket att tänka på så jag har igonerat vädret! illa, då är de fan illa.
men ja, hunnit sitta ute har jag iaf och fått lite färg vill jag iaf inbilla mig! :D
nej om man skulle ut och sätta sig lite i solen med iphonen intill en för att inte missa deras samtal.

det gör jag!
smell you later! // Puss                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0