God morgon min sköna

Vilken underbar natt!
jag har drömt så sjukt mycket så vet inte om jag ska vara glad eller irreterad idag. men får väl intala mig att det var en dröm och sluta ta allt så seriöst.

Idag är det Torsdagen med stort T, skola snart och trycka ut de förbannade pappren till redovisningen börjar bli lite smått nervös inför det, men jag vet att jag klarar det finfint!
Sedan blir det gymmet som vanligt och hur jag ska hinna äta där emellan vet jag inte riktigt, men de får jag ta tag i när det är dags.

jag förstår inte varför man är så dålig på att äta frukost, är alltid svin hungrig när jag vaknar men sen tänker man att det finns så mycket man ska hinna med och så "glömmer" man bort att äta.
Det är verkligen illa!
har gått på diet länge nu, måltidsersättare, men eftersom intaget är litet så bör man inte träna men eftersom jag både kombinerar med vanlig mat iaf 1 gång om dagen så anser jag att det är ett måste.
Vi får se, jag lär ju aldrig bli något benrangel iaf, kanske tur det?
klockan är redan 1 och jag ska vara på skolan klockan 2 och här sitter jag nyduschad och ofixad.
Denna stress lär ta död på mig en vacker dag ska ni se.
Skönt med 3 veckers lov efter denna hemska slut veckan, det kan jag verkligen vara värd!

Ibland önskar jag att man vore en fågel eller ett annat sånt djur som lever fritt högt upp i luften utan att ens vara medvetna om vad som händer nere på marken, fast det är klart även dom måste hitta mat om dagen och flytta när det är för kallt, usch nej,  man ska inte klaga visst har man det bra?
Kunde varit så mycket värre och man bör vara glad över vad man har och vad man kommer bli.
Jag ser fram emot mitt liv för det har jag planerat helt själv och dessa krav jag sätter på mig själv dom klarar jag faktiskt ut, sådså..

nej, nu måste jag springa ..

Puss o kram // Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0