Kort och lagom

www.gratismode.se/?c=387 , Bli medlem och samla ihop poäng ..

Gratis presentkort på gina triccot veromoda osv, enjoy


Förövrigt så har denna dagen varit väldigt lång och grå, efter 3,5 timmars psykiatri känner man att man faktiskt lever^^
men man ska inte klaga, de kunde varit mycket värre ..
Imorgon är det nationella i svenska B och jag är väldigt nervös. varför vet jag inte riktigt men det med prov känslor väcker massa känslor inom en och det är väl därför jag känner såhär inför det provet^^ eller vad man ska kalla det för.
Var precis ute på en mysig promenad i höstmörkret.
Väldigt mysigt faktiskt, synd bara att man inte har någon loverboy att gå brevid när det blåser kalla vindar och man har sådär söta rosenröda kinder.
Ajja den tiden kommer väl till mig med så småningom jag känner inte att hoppet är helt ute när de gäller kärlek.
Ska bara ta loss tummarna och koncentrera mig på det, men känner samtidigt att det inte finns tid eller ork just nu.
Så det får helt enkelt vänta.

Over and out // Emily
 

                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0