Musik gör livet

- The Killers - When You Were Young and Sam's Town

- Yellowcard - Only One

- CHRIS DE BURGH - Lady In Red

-  Nomy - You better die young


Utan musik finns inget liv,  vissa låtar är bara så  värda att lyssna på i dessa mörka tider ..

Det är något visst med killar o gitarr, kan tne sätta fingret på det men visst tycker vi alla det, tänk en mörk höstkväll han tar upp gitarren spelar en melodi han precis lärt sig och den betyder allt för dig, eftersom den blir personlig och spelas enbart till dig.

Ge mig en en gitarrkille så är jag världens ... lyckligaste?
En bra början iaf :)

Den här emostilen börjar gå mig på nerverna, är det bara ett talesätt precis som fjortis ?
varför missbruka ett ord så det kan missuppfattas till tusen olika samanhang.
känns lågt och menningslöst.
Varför jag ens tar upp det har jag ingen aning om, men jag har liksom säkert många tusentals av er andra tröttnat på det och känner att nya ord borde komma fram lite oftare, eller så får man helt enkelt stänga öronen för de som inte är ljuv musik eller värt att lyssna på.
Ajja shiet tha same.. var bara "en tanke" ...




                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0