Ohlala, det är hot !

Vilken fantastisk fin dag det har varit idag.
Det är nästan för varmt för att ha kläder på sig.

Var nere på stranden där jag tog död på lite tid som jag kände att jag ville spendera och vad passade inte bättre än en dag på stranden med sol och bad.
så fick det bli helt enkelt!
nu sitter jag här och känner hur det svider i hela ansiktet, (varför är man så dålig på att smörja in sig!?)
Förövrigt när jag satt där på stranden med fötterna nergrävda i sanden och musik i öronen så kom jag på att tänka på en massa underliga saker,
Man kan väl inte säga att det är första gången som jag låter min hjärna arbeta så det nästan glöder, kan man verkligen ta en pause från alla ens tankar?
man skulle kunna använda sig av en på och av knapp som man själv kunde bestämma när man känner för att anväda sina tankar och funderingar och grubbla på en massa skit saker egentligen.

Jag blir så trött på allt Michael jackson snack, varför sörja någon som man aldrig träffat?
känns det inte ganska meningslöst att hylla honom med en massa sidor i tidningar och samt massmedier som bara väller in massa anklagelser som skulle kommit fram nu när han är död, vad är det liksom!?
nej!, jag håller mig borta..
visst är det sorligt det är det alltid när någon dör, lika sorligt som det är naturligt alla kommer vi dit en vacker dag men den dagen den sorgen!
(positivt tänkande)

Tänkte om man skulle ta sig en liten promenad nu, för att ta vara på de soliga dagarna, vem vet när de är borta typiskt sommarväder går inte att planera något för man vet aldrig hur vädret är!
suck på svenska sommaren.
Har jag tur så blir det ett kvällsdopp ikväll med, har blivit en vana att gå ner till havet på kvällen och bada, härligt! sånt ger vi tummen upp för.

   Bild från idag på stranden, fotbollen är med såklart! ;)

Kommentarer
Postat av: Ante

det har varit grymt skönt väder :D

2009-07-14 @ 16:19:06
URL: http://underbaraante.blogg.se/
Postat av: sara

Ohlala på dig emily, fin blogg <3

2009-07-14 @ 16:30:54
Postat av: trelleborg

låter som en mysig dag tjejen! ta ett nattdopp med mig o resten ikvällis gumman?

2009-07-14 @ 16:35:05
Postat av: elle

Jaså det säger du, såg dig inte på stranden idag, du kunde väl ringt emilybus.

fin blogg btfw, som alltid

2009-07-14 @ 16:46:31
URL: http://eternalmoonwalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0