USE ME

oj! men hejsan det var inte igår, inte på flera månader vill jag säga!

Herre min gud, hur lyckas jag nu med detta då?
vart ska jag börja hänt en jädrans massa sen jag skrev här sist vet inte riktigt hur jag ska ta igen de nu, ångest över de med!

men vi kan ju börja såhär, med mig är de bra tack, själv? vet du de skiter jag i ..
Det ända som verkligen betytt något för mig den senaste tiden är verkligen träningen med stort T, samt skolan.. men de behöver vi inte gå in på nu.
Fick världens sötsug idag, så nu sitter jag och knapprar på morötter, brun ska jag minsann bli och det är nog en väldigt bra början.

märker att jag blev lite djup i de flesta inläggen här, vet inte riktigt varför egentligen men jag antar att jag hade en sån djup period då mina tankar var "poetiska" eller ska vi hålla oss till att kalla de för djupa?
Jag mår som en gud och strålar som en sol, det är nog kortfattat om mig just nu.
skolan slutar om bara några dagar och på fredag ska jag ta världens djupaste och längsta andetag (ja, inte så jag kollapsar dock) bara för att få bort denna ångesten och oron jag har haft för mina kurser jag läst för att kunna söka in på min nedrans utbildning.

Jag känner mig som en helt ny människa idag, sprang på löpbandet och när jag hade nått 5km så tänkte jag, nej varför sluta när du kan så mycket mer..
tror det är mitt största problem faktiskt, att jag ger upp så lätt att jag blir besviken på mig själv för att jag inte klarade mer när jag egentligen gjorde de fast ändå inte lyckades få göra de, ja ni förstår!?
Men jag kan inte förstå vad detta underbara måendet kommer ifrån, fast å andra sidan så varför inte? jag har klarat mina kurser, skaffat mig sommarjobb/deltisdjobb för fasen vad jag har jobbat!, sedan säkrat min framtid eller ja iaf ett år framåt, jag ska skaffa mig en Norsk hung och vet ni vad? jag tror verkligen på det med!
Inte för att de skulle spela någon roll har så mycket med mig själv som jag vill uppleva det första jag ska börja med när jag åker iväg i August är att lära känna mig själv och tänka efter vem är du Emily?
Det känns som att jag kan förstå varför inte någon står mig nära, vem vill vara någon nära när man själv egentligen inte vill ha någon där, jag har varit så trött på mig själv på mitt blyga jag nu släpper jag mig fri och alla hämningar får flyga åt fanders, jag vill visa er vem jag är och vad jag går för!

men, nog om det nu måste berätta för er om en liten prinsessa som bor i Trelleborg hon är visserligen inte så gammal men hennes närvaro lyser upp alla rum.
Denna prisessa vid namn Linneá och hennes moster är så stolt över henne kan ni tro!
jag känner redan ångest över att lämna henne ett helt år gissa om saknaden kommer bli stor!
Lilla sessan, moster/gudmor ska alltid finnas vid din sida.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer .. känns som att orden tog slut där och hjärnan hamnade i viloläge.
Imorgon, är dock en väldigt bra dag, ska dock överleva en redovisning men ska efter det unna mig en iphone!
så, ja så får de bli löning imorgon ju de ska vi inte glömma...






Lots of love* Emily



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0